Aquest blog vol compartir amb les famílies el dia a dia a les aules d` Infantil i al mateix temps donar algunes idees a tots els metres d`Infantil que disfruten de la seva feina com nosaltres.
Pàgines
▼
divendres, 27 de març del 2015
VISITA DELS CONILLETS DE PASQÜA
Aquest mati al sortir al pati ens hem trobat una sorpresa!! Havien vingut els conillets de Pasqüa i ens havien deixat ous de xocolata amagats per tot el pati!!!!. Gràcies conillets!!!!
dijous, 26 de març del 2015
Melmelada de maduixa i tomàquet!!!
Ahir i avui la mama de la Maria i la Mar ens han preparat uns berenars boníssims!!! galetetes amb melmelada de maduixa cassolana i torradetes amb melmelada de tomàquet i suc de tomàquet!!!. Els nens s'ho estan passant genial observant i tastant coses noves i fins i tot algun deia...a veure si ens posarem "gordos" de tant menjar !!! El que ha provocat les rialles de tots!!
dimarts, 24 de març del 2015
Visita d'una serp a la selva!!!!
Avui a la classe dels tigres hem rebut una visita inesperada. Una serp de debò!!!!! ens ha visitat el cosí del pare del protagonista de la setmana, l'Aleix, que és especialista en serps!!! i ens ha portat una a la classe!!!!! L'hem pogut observar, tocar i fer preguntes sobre el què menja o com dorm. Ha estat tot una experiència!!!
Magdalenas de fresa i pastel de pastanaga
Ahir i avui la mare del Martí i la mama de l'Álex de P 3 ens han preparat una sorpresa!!!!Com que estem treballant les fruites i l'hort ens han cuinat unes magdalenes de maduixa boníssimes i un pastís de pastanaga per llepar-se els dits!!! sou unes grans cuineres!!!
També aprofitem per agraïr a la resta de mares i pares tota la informació que esteu portant, és increible!! murals preciosos, sabons de menta, avions mentolats, regadores,pastanagues, mongetes, mermelades,....les mestres i sobretot els nens/es estem molt contentes !!! Perquè junts fem que la educació dels nostres fills/es sigui molt millor!!! I lo dit moltes gràcies a tots!!
dimecres, 18 de març del 2015
Sortida al mercat per comprar llavors pel nostre hort!!!
Avui les granotes i els tigres hem sortit a veure el mercat i així comprar tot el necessari pel nostre hort. Hem observat moltes plantes, verdures i fruites i cada grup ha buscat tot el que calia per poder plantar a la seva caixa.
dimecres, 11 de març del 2015
Grups Cooperatius per treballar l'hort a l'aula.
Avui al entrar a la classe l'avi Pepet ens ha portat unes caixes de fruita per començar a preparar el nostre hort. Teniem sis caixes per classe,així que hem pensat fer sis grups de nens perquè cada grup penses i decidis que volia plantar i com volia decorar la seva caixa. En un primer moment i en algun cas ens ha costat posant-se d'acord però al final després de conversar,tot ha arribat a bon port!! Comencem a prepara l'Hort!!! Proximament us informarem en quin grup de fruita o verdura està el vostre fill/a perquè porteu informació.





















































