Translate

divendres, 27 de març del 2020

P3 EMAT





Avui us proposem una sessió d’EMAT: 
   
  1. PER COMENÇAR

      Cantem la cançó dels números:
  • Comptem endavant i enrere amb els dits. Del 0 al 10, començant sempre amb el dit polze, després índex, mig, anular i petit. I del 10 al 0 començant per amagar el petit, després anular, mig, índex i polze. 
  • Problemes orals: (Us expliquem com els fem a la classe: els nens/es es posen les mans darrera l’esquena amagades. L'adult llegeix el problema, si convé es pot llegir dos vegades, quan acaba diu: PENSO-PREPARO-MOSTRO, i llavors els nens/es ensenyen el resultat amb els dits. Podem fer-ho nosaltres també amb ells i així ells sols s’autoavaluen quan veuen el nostre resultat). 
           *La Rebeca té dues nines i jo una. Quantes nines tenim en total? 3 nines 
           *Si tinc tres pomes i me’n menjo dues, quantes pomes em queden? 1 poma 
          *Jo tinc un llapis de colors i en Jaume en té un altre. Quants llapis tenim entre els dos? 2 llapis de colors 


  1. 2. ENSENYEM-APRENEM 
     *Fer seriacions de 2 O 3  elements utilitzant coses que tingueu per casa. Ex: 




*Buscar per casa coses en forma de cercle

3. PER ACABAR 
*Que els nens/es puguin inventar-se una sèrie ells i ens expliquin quin patró han seguit. 
*Comptem fins al 10 o fins el número que indiquem tot picant de mans. 


_______________________________________________________________________________________________________________________

*Aquí teniu dos contes per explicar en què consisteix el virus COVID-19 als vostres fills i puguin entendre una mica més la situació que estem vivint:





_______________________________________________________________________________________________

*Us recordem:

- Durant tot el dia d'avui encara està en marxa el repte "JO EM QUEDO A CASA, envieu la vostre foto a l'instagram de l'escola o al mail de les vostres tutores. Animeu-vos, ja tenim moltes fotos  però encara falta la teva!😉
- També podeu participar a la iniciativa solidària cartes amb el cor que vau rebre per email.
-Podeu enviar-nos fotos de les activitats que feu al mail de les tutores, estem esperant les vostres produccions.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada